woensdag 21 juni 2017

Tenerife 2017

Er is heel wat gebeurd in 2017. Zo krijgen wij in september een nieuwe woning. Dat betekent dus das het geld even anders gespendeerd moet worden. Dus waarschijnlijk dit jaar geen Amerika. Maar een complete splinternieuwe inrichting. In januari had ik al een reisje naar Tenerife geboekt. Samen met mijn moeder die ik daar dus mee verraste. Helaas is mijn moeder een echte digi-beet dus vond ik het niet gepast om mijn laptop mee te nemen en de hele tijd met foto’s en blogs bezig te zijn. Vandaar dat ik het blog maar na de vakantie schrijf. Elke dag een korte beschrijving met foto’s. Daar gaan we:

Dag 1:

We vertrokken lekker op tijd uit Groningen met de trein. We vlogen pas om half 3 maar Schiphol was de laatste tijd zo druk dus wilde ik in alle rust kunnen inchecken en zo. Mijn moeder heeft wat meer tijd  nodig bij de douane dus dat had ik ook ingecalculeerd. Maar alles liep op rolletjes en op tijd vertrokken we met Transavia naar Tenerife. We hadden heerlijke plaatsen vooraan in het vliegtuig dankzij Kim. De vlucht verliep voorspoedig en ik moet zeggen dat alles erg comfortabel was zelfs beenruimte. Vriendelijke stewardessen en de piloot die tijdens het vertrek alles vertelde over de borden, opstijg en landingsbanen en wat het allemaal betekende. Ik hing aan zijn lippen. Hahaha.

20170612_144133

Nederland

20170612_144240

Even na 6 en landden we op Tenerife.

20170612_154918

Land in zicht!!

20170612_190346

Alles was prima geregeld en we konden zo door naar de shuttle bus die bij de prijs inbegrepen zat. De rit naar Puerto De La Cruz begon. Helemaal in het Noorden. De rit er naar toe keek ik mijn ogen uit. Alles was in lagen gebouwd. Het leek of de snelweg boven de dorpen waren gebouwd. Ene kant bergen, de andere kant de prachtige zee. Na een klein uur arriveerden we bij ons hotel aan de boulevard. We verbleven in het Catalonia Las Vegas hotel in een premium kamer met zeezicht. Een prachtig luxe hotel op een prachtige plek. Heerlijk op het balkon genoten van de zee en zonsondergang.  He heerlijk het begin is al goed.

DSC_0002a

Lekker in ons comfortabele bed gedoken. Morgen naar Loro Parque. Naar de Spaanse killerwhales. Doel nummer 1 van deze trip.

4 opmerkingen:

  1. Hey leuk toch een blog! Zijn benieuwd naar de verhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg bennieuwd naar de eerste dag maar heerlijk dat de reis goed was verlopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geschreven! Herkenbaar :) Altijd spannend de eerste keer, he? Het beloofde al goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt het zo wel spannend!! (Y) Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen